Het primaire doel van Deployteq Support is het behandelen van technisch ondervonden issues binnen Deployteq.
Hier valt onder :
- De standaard Deployteq onderdelen en functies.
- Maatwerk dat voor een klant is gemaakt.
- Aanvullende modules van Deployteq welke zijn aangeschaft vanuit de Deployteq store. Hierbij kan er ondersteuning worden verleend op de inkomende data naar Deployteq.
Vragen met betrekking tot inhoudelijke kwesties zoals onderstaand, kunnen worden beantwoord door ons bureau Campaign Services die je hier uiteraard verder mee ondersteunen. Hiervoor kan je direct een mail sturen naar project-inbox@deployteq.com of contact opnemen met onze Support desk. Je vraag zal vervolgens worden doorgezet naar onze collega's van Campaign Services welke je verder zal voorzien van informatie en ondersteuning.
- Mijn Smarty code werkt niet in Deployteq
- Vragen m.b.t. opmaak van formulieren, Pages, Emails (HTML/CSS)
- Kunnen jullie mijn Campagne controleren?
- Weergave verzonden E-mail anders dan verwacht
- Mijn Javascript werkt niet in mijn Pagina
- Dubbele data in mijn database, wat nu?
Onze Support desk is bereikbaar via:
Telefonischt: 030 - 698 80 80 (optie 1)
E-mail: support@deployteq.com